HOLA FAMÍLIES!
EN AQUESTA ACTIVITAT QUE VEUREU A CONTINUACIÓ VOLIA QUE ELS INFANTS ESBRINESSIN QUANTS DE PASSATGERS PODEN ANAR EN UN AVIÓ.
JO ELS HI VAIG PREGUNTAR SI PENSAVEN QUE TOTS ELS AVIONS EREN IGUALS, SI TOTS TENIEN LA MATEIXA QUANTITAT DE SEIENTS... I VAN CONTESTAR QUE NO, QUE HI HA AVIONS MÉS GRANS I MÉS PETITS.
ELS HI VAIG MOSTRAR UN PLÀNOL D'UN AVIÓ QUE VAIG FER D'UN AVIÓ IBERIA.
EL PLÀNOL TENIA 30 FILES DE 6 SEIENTS, 3 SEIENTS A CADA COSTAT AMB LES SEVES LLETRES CORRESPONENTS.
A CADA INFANT LI VAIG DONAR UNA PEÇA PETITA LA QUAL REPRESENTAVA UN PASSATGER I L'HAVIEN DE COL.LOCAR A LA FILA I LLETRA QUE JO ELS DEIA.
PER EXEMPLE: FILA 12 LLETRA B I COL.LOCAVEN LA LLETRA AL LLOC CORRESPONENT AJUDANT-SE ENTRE ELLS.
QUAN VAN ACABAR TOTS, ELS HI VAIG DIR QUE M'AJUDESSIN A POSAR TOTES LES PECES NECESSÀRIES PER OMPLIR L'AVIÓ, ÉS A DIR 6 PECES A CADA FILA, 3 A CADA COSTAT.
QUÈ PODIEM FER PER SABER QUANTS PASSATGERS PODIEN ANAR A L'AVIÓ?
DONCS, COMPTAR ENTRE TOTS.
Mooolt xula aquesta activitat!!
ResponElimina